No zatím trochu pátrám, proč někdy jede a někdy nejede...byl uklepaný drát u cívky (držela ho tam jen bužírka), svíčky už mají svá léta taky za sebou. Dnes jsem objednal palec do rozdělovače, kabely ke svíčkám, svíčky a snímač otáček. Tachometr už jsem rozchodil, auto vyčistil, té barvy tam je dost... Takže když to zrekapitulujeme, tak cestu od Martina do Pardubic zvládlo na jedničku a v pohodě. Druhý den jsem byl dotažen na laně cca dva km domů. Ve čtvrtek zase normálně jezdilo. V pátek jsem umyl motorový prostor vapkou a pak jsem to při dočišťování nechal běžet na volnoběh. Když jsem chtěl vyjet zpět na parkoviště, tak to zdechlo a nic...(to jsem našel ten kabel od cívky). Krásně chytilo a celý den jezdilo. V sobotu jsem před domem nastartoval, nacouval ke garáži a vyměnil prasklé přední světlo. Bohužel následně opět nešlo nastartovat... vyndal jsem svíčky, očistil je a motor krásně chytil... opravdu netuším co se v tom motoru odehrává. Asi budu muset jezdit jen každý druhý den, protože to jezdí krásně
. Nejspíš bude chyba někde okolo bohatosti směsi, protože studené to jde sotva na cca 600-800 otáček, zato teplé to někdy točí až 2000 na volnoběh.