Ne , nezustáva nic ! Ale ted mě napadlo , že jsem mohl otřít to co se vysráží na kastly a podívat se na barvu jaká je . Síce jsem to parkrát otřel rukou , ale nenapadlo mě se pořádně podívat !
EDIT :
Zatím jsem ve fází pozorování ! Při cestě z rachoty domu , a vzal jsem to oklikami , abych to více zahřál - nic , žádná pára nevycházela , ale pořád mokré ( na chlad.klímy , když se podívá přes masku tak je pravý horní roh je mokrý ) , vody stále stejně .
Ale začal jsem koukat po
chladičích a jejich cenách . A ač ford moc nemusím , tak jsem narazil na stránky prodávající díly na tuto značku a chladič je tam na poloviční ceně než jinde , , teď jde o to v jaké kvalitě
NISSENS jsem našel za 3648,- - je teda pravda že vyrábí pro Volvo ? A kvalita ?
EDIT II :
Další poznatky s pozorování :Absolvoval jsem teď o víkendu delší trasy za slunného počasí
žádná pára nevychází , nic neubýva , chladič je už úplně suchý , takže prasklý zřejmě není
Takže jsem plašil zbytečně
Po konzultaci s Dekkym , se přikláním k jeho názoru
- to co vycházelo z chladiče , byla zřejmě chladící kapalina , která tam stekla po kapotě , když vykondezovalá pára z prasklé expanzky .
Ještě na to chvilku budu dávat pozor