Zdravím všechny.
Už se tu na pár místech řešily klesající otáčky a klepající motor ale to první většinou za jizdy.
Mně se to stáválo po nastartování a nebo v minimální rychlosti tak max na dvojku.
Prostě otáčky nevylezou víc než na 600 (což není ani na zařazení jedničky takže při zařazení čehokoliv motor samozřejmě chcípne) a nereaguje na plynový pedál i když je na podlaze a když to nechám běžet na neutrál tak se motor klepe víc než normálně. To celé trvalo vždy tak 10 minut a po pár startech se to zase nahodilo a normálně fungovalo bez problému. To celé teď v sobotu se mi to stalo naposled a bohužel už jsem auto nerozjel
. motor se dusí už i na neutrál a při sešlápnutí plynu ze zadusí a chcípne hned a při následném pokusu o nastartování se zadusí hned po nastartování. Když vyndám klíčky a zamknu na chvíli celé auto a pak to zas zkusím nastartovat tak se občas zase chytne ale jen na chvíli a do těch nízkých otíáček. Možná je to hloupost ale přijde mi že to taky reaguje na zatížení neboli když v tom sedím chcípne hned a když to nastartuju stojíc venku tak to chvíli drží.
Na origo diagnostice jsem nebyl a přemýšlím jak to někam dostat ale přes aplikaci Torque v chytrém telefonu a OBD2 BT adapter mi to vypisuje následující:
P0380 Pohonná jednotka Glow Plug/Heater Circuit "A"
P1412 Pohonná jednotka (dle mé investigace na netu by to mohl být problém s EGR)
P0101 Pohonná jednotka - MAss volume Air Flow Circuit Range/Performance problem (možná váha vzduchu)
P0113 Pohonná jednotka - Intake air temperature Circuit High input
Jelikož tomu rozumím jako koza petrželi tak mně zajímá jestli s tím někdo z Vás nemá zkušenost nebo neví v čem je problém.
většina těch věcí se tu už řešila jak jsem psal ale nikde jsem se nedočetl že by to auto nakonec zůstalo nepojizdné
a mně už beze změny stojí na parkovišti druhý den ...
Mimochodem další zajímavá věc která se mi občas stane že mi během jizdy probliknou najednou všechny kontrolky přístrojové desce. je to otázka vteřiny ale když člověk jede za tmy tak si toho všimne...