Dobrý den pánové,
stal jsem se nedávnem hrdým majitelem vozu Volvo V50 2.0D s chipem na 124kW a musím uznat, že je to super koráb, který splnil všechny moje očekávání
Protože jsem přešel z malého benzínka (Fiat Punto 1,1), docela by mě zajímalo pár věcí o naftáčku, které jsem nenasel.
Zjistil jsem, že palivový filtr je vyhřívaný a docela by mě zajímalo, jak je to teď v zimě se zamrzáním nafty. Na jakou teplotu se ten filtr vyhřívá? Stalo se už někomu, že mu např nafta zamrzla přímo v palivovém vedení? Vím o tom, že nejčastěji se filtr ucpe vysráženým parafínem, což by ale u vyhřívaného filtru hrozit nemělo (tankuji vervu). Ano, musím ten filtr měnit, to udělám hned jak to bude možné.
Chtěl bych si vyměnit žárovky v interiéru ale nějak jsem nikde nenašel, jak se k nim dostat. Samozřejmě by to šlo systémem pokus omyl aneb však ono to půjde větší silou ale do toho se mi nechce -> nechci si poškodit svůj první pořádný vůz. Jedná se mi o osvětlení jak u řidiče/spolujezdce, tak i o osvětlení spolucestujících a v kufru.
Další co jsem našel, což se mi samozřejmě nelíbí, je to, že se někomu podařilo aby vyskočily packy ze svislých lamel na středových výfucích klimatizace. Je na to nějaké fígl, jak je nasadit zpátky bez demontáže oněch výdechů? Případně jak se ty průduchy vydělávají?
Ještě by mě zajímalo, jestli je klimatizovaná přihrádka před spolujezdcem a jestli je tam nějaké světýlko, protože to mi tam nějak chybí a přiznám se, že jsem to hned na začátku zaplnil blbostma a moc to nezkoumal
Každopádně jsem i přes všechny tyhle prkotinky suprově spokojené jak s výkonem, spotřebou, pohodlím a vůbec s celým autem a doufám, že s Volvínkem budeme dlouho spolu. Dobrá koupě