www.svedsketanky.cz http://volvowww.svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Problem EGR - 2.0d http://volvowww.svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=37&t=713 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | marekside [ čtv 25. úno 2010 11:13:03 ] |
Předmět příspěvku: | Problem EGR - 2.0d |
Caute chalani, takze vyzera ze sme nasli chybu ... aspom nieco. ECM-0406 Position sensor EGR signal to high Mate s tym niekto skusenosti? Moze chyba na EGR ovplynit start motora? Ja teda mam problemi v starte na studeno a na teplom motore. Vdaka! |
Autor: | Guru [ čtv 25. úno 2010 12:04:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
Môže EGR môže veľa. Skús ho najprv vyčistiť, a ak nepomôže tak to znamená že je jeho elektronická čast chybná a potom už len vymeniť cely Návod máš tu: |
Autor: | Pavluňa [ čtv 25. úno 2010 12:11:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
btw: na vycisteni EGR ventilu se taky chystam,takze jak bude hotovo,dam vedet |
Autor: | Dekky [ čtv 25. úno 2010 18:20:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
ja tiez. ale iba ako prevenciu. auto krasne poslucha. EGR je pekna blbina, nech sa zeleny neposeru. moj motorek kvoli nim musi dychat svoje vlastne plyny. nech si zeleny prdia navzajom do huby, ci sa im to bude pacit. |
Autor: | wrbics [ čtv 25. úno 2010 20:18:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
Muže , čert ho byl dlužen Zkus ho vyčistit , bud to pomuže nebo né . Mě to teda naštěstí pomohlo . Co jsem se bavil s techniky s neznačkových servisů tak doporučují ho preventivně čistit , dokonce říkali , že by se to mělo dělat na garančkach ( cca 60 000-80 000km ) , ale že značkové servisy na to prdí , protože je to práce navíc a špinavá . Jednoduší je vyměnit ventil až je uplně kaput . |
Autor: | marekside [ pát 26. úno 2010 8:35:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
No teda ... EGR som vycistil. Je krasne leskli ale to nepomohlo Pravda je aj to ze s nutra sa neda velmi zasiahnut takze neviem, asi bude ta elektronika. Inak aj ja nemam s EGR dobry pocit. Je vsetko urobene na mieru pre meriace pristroje. Na jednej strane je pravda ze miesanie so spalini zmeni vlastnosti castic ale pravda je aj ta ze druhe spalovanie zmensi velkost castic a velke mnostvo, podla mna, sa neda na meriace pristroje zachitit/merat ... a to je ten zazrak ze auto menej "spini" prostredie ... blbost. A po pri tom sa minaju energie a spini prostredie na vyrobu a udrzbu tichto EGR systemov, kto to mera? Nikto. Inak dakujem za podporu, Marco. |
Autor: | marekside [ pát 26. úno 2010 12:36:03 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR | ||
wrbics: Prosim ta mam jednu otazku. Ja som cistil EGR a potom som pozeral tvoj navod ... co to je ten posledni obrazok co mas v tom PDFku (vid attachment)? To si nepamatam ... ze by som sa nekde nedostal?!?!?! To je ta vnutorna cast??
|
Autor: | wrbics [ pát 26. úno 2010 14:07:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
To je část pod tím elektromotorkem ( to do čeho vede káblík ) , elmot. pomocí toho co je obr. otvíra/zavíra tu klapku co je vevnitř . Je to schovaný , teda u mě , pod černým plastem , je jen nacvaklej . |
Autor: | marekside [ pát 26. úno 2010 15:34:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
wrbics: To znamena ze vies si potom ten ventil otvorit rucne ked odmontujes motorcek? |
Autor: | wrbics [ pát 26. úno 2010 16:59:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
Jjj , můžeš si s tím hýbat . Tak jsem vyčistil pořádně dosedací plochy klapky a zevnitř . El.motorek neodpojíš od hřídelky , to v červeným kolečku , je to "natvrdo" , teda aspoň to tak vypadá , až tak dukladně jsem se do toho pouštět nechtěl . Modrá šipka ukazuje na hřídel na které je zdruhé strany ta klapka , v tom zeleným to "chodí" . Dalo se stím v poho hýbat , na hřídelce od el.mot. je vratná pružina , tak že se to do polohy zavřeno vrací samo , i z této strany to bylo trošku špinavé od sazí . |
Autor: | marekside [ ned 28. úno 2010 20:23:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
Caute, takze robim richly update mojej situacie. EGR je cisti, v poriatku. Este som odmontoval klatku na sanie vzduchu ... katastrofalne!!! Tam bolo viac spini ako v EGR hlavne tam kde je spojeni ten ocelovi privod s EGR. Bolo tam mokro a cierne, celi teplotny snimac (na meranie teplotu vzduchu) bol cierni, klatka bola tiez v hroznom stave, znazil som sa cistit ale bolo toho fakt vela! Neviem posudit ci to ze bolo mokro je normalne alebo nie. Nevyzeralo ako motorovy olej ale bola taka cierna zmes akoby kondenzovana voda so sadzami co tam su s EGR systemom ... hovorim cista katastrofa. Taki motor nema sancu prezit dlho!!! Znazil som sa vycistit to co sa dalo ale stale mam problem, pri teplom motore prvy start je stale problematicky, otacky pri 400rpm, motor akoby duseni ... a teraz to robi stale castejsie. Buduci tyzden sa objednam na Bosch servis a dam robit fizicku diagnostiku vratene palivovi system a turbo. Ked to bude drahe necham tak a kupim si stara Panda s motorom 1.1fire ... Teda videl som benzinove motory ktore po 200000km boli s nutra ciste ako nove ... ale tento moj prvy diesel, 2.0D, musim povedat ze konstrukcne ma moc sklamal Marco. |
Autor: | wrbics [ ned 28. úno 2010 20:58:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
Tam jsem to taky čistil , obě ty čidla co tam jsou . Ale u mě byly zas**né jen od sazí . Nic takového co popisuješ Ty , mokro jsem tam rozhodně neměl . No asi to vyčistění EGR nepomohlo , asi bude elektricky v hají . Toho kdo vymyslel tehle zpusob opětovného spalovaní spalin nakopal , a to aspoň 1000x , zepředu do prd*le . Kdyby aspoň udělali kompenzaci za to , že si nacpeš do auta EGR a DPF , to že zaplatíš míň na pojistce . |
Autor: | marekside [ úte 02. bře 2010 14:02:24 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR | ||
wrbics: prosim ta mam este jednu otazku. Ako si povolil ten spodni srob na EGR? Aky kluc si pouzival? Volako neviem sa tam dostat. Dam dole ocelove potrubie, dam dole gumove potrubie na chladenie ... malo by to stacit aby som tam vedel davat ruku? Dakujem, Marco
|
Autor: | wrbics [ úte 02. bře 2010 14:32:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
Hmm , to se těžko řekne . Ja nic jiného nesundával , jen čistě EGR a v návodu o tom píšu , 10 ořech a že dopručuji použít nástavec s kloubem z gola sady , je to drbačka ale jde to . |
Autor: | Pavluňa [ stř 03. bře 2010 22:11:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
Zajimavej link sledujte snad tam toho sajrajtu nebudu mit taky tolik |
Autor: | radowo [ ned 04. dub 2010 20:37:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
caute dik za super tipy vdaka ktorym som sa stal kuchynskym servismanom a vycistil som EGR ventil podla navodu. Kedze moje auto sa v poslednom case spravalo dost nevyspytatelne - obcas zvyseny klepot (nic strasne , len mierne zvysene klepanie okolo 2tis. ot.), pocit ze kazdy start je trochu iny, obcas strata vykonu (asi tak 2x za mesiac , podobne ako to tu uz kolegovci popisovali) a casty nezdravy smrad ktory prenikne az do kabiny. Az posledny start , ktory rozzhavil auto na 3x asi po 30sek.drzania klucika v polohe III, ma priviedol k tomuto foru. Demontaz EGR, najma imbusu zospodu bola riadna makacka. Precistene tech.benzinom a odmastovacom. Bolo tam znacne vela usadenin, rovnako aj na privode k saniu vzduchu. Na pocudovanie som nic nepodelal, auto zije. Pri prvej testovacej jazde badat lepsi vykon, a zdravsi zvuk motora. Som zvedavy ci sa problemy vytratia. Celkom by ma zaujimalo ako je to s cistenim vahy vzduchu, ci ma s tym niekto skusenost ,prip. na co si treba dat pozor. dik. |
Autor: | Guru [ ned 04. dub 2010 22:29:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
Tak ťa pekne privítam medzi nás radowo a dúfam že budeš mať ma fórum pravidelnú dochádzku. Osobne som proti čisteniu váhy vzduchu nejakým sprejom a podobne, maximálne tak vyfúkať stlačením vzduchom. Ale keď chceš, tak sú na trhu produkty od LIQUI MOLY na "akože" jeho čistenie, osobne nemám s tým žiadne skúsenosti. Ono sa dá vizuálne skontrolovať jeho stav, ak by bol špinavý tak podľa mňa stačí vyfúkať, ak je poruchový tak nič okrem výmene nepomôže. |
Autor: | wrbics [ pon 05. dub 2010 9:54:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem EGR |
Vítej mezi náma radowo Já jsem všechno preventivně na saní ( váhu , teplotní čidlo , MAP ) očistil v lihu , prostě jsem to v něm "vymáchal" Ale všude vychvalují prostředky od liqui-moly , jak píše Guru , mužeš zkusit |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |