tak mi to dnes nedalo a vykuchal jsem ECM, po rozebrani celkem zajimavy pohled - kontakty na zakladni desce, ktere vedou z vysokonapetove casti (ktera ovlada vstrikovace) byly uplne zaoxidovane - viz. fotogalerie... takze jsem celou jednotku procakal kontaktolem, vykoupal v lihu a propral steteckem a pak ji vysusil fenem... kontatky, ktere byly zaoxidovane jsem zkusil znovu proletovat mikropajkou a pak zkusil jednotku vrazit zpet do auta... no samozrejme se nic nezmenilo, furt to nejde nastartovat
takze jsem zkusil promerit kabely ke vstrikum od jednotky... prijit na to ktere to jsou bylo celkem jednoduche (podle barev
)... zajimave je, ze vsechny kabely jsou pruchozi, takze zadny z nich neni stipnuty nebo tak neco... pri pripojene baterce se da namerit mezi kostrou a jednim z kontaktu na vstriku napeti +/- 11,26V, ktere bylo na vsech stejne... no nedalo mi to a zkusil jsem to jeste chvili tocit... motor chytnul zase na 3... ovsem co je na tom ale uplne nejzajimavejsi, ze tentokrat
nebezel vstrikovac na 1! valci 2 a 3 bezely... (ovsem je fakt, ze netusim jestli uz nebezel treba vcera... kazdopadne pred 14-dny u formanka nebezel 3. valec a diagnostika pise problem na 2 a 3 -teda psala predtim)
moje nova teorie: jednotka je po HW strance zrejme v poradku, ovsem ovladaci SW si dela co chce... co vy na to? nebo je mozne ze to dela opravdu jen nejake cidlo nebo jeste nekde nejaka soucastka KO?
odkaz na galerii: http://ecm.lizard-sw.com