pokud nehučí ložisko(pokud si ho dlouho netavil),tak je v pořádku je tam takové ložisko,snad takové se dávají už jen do tanku
,né vážně,toto ložisko nejde vylisovat ani nijak rozebrat ,páč je to továrně slisované s nábojem kola a domečkem., ze strany od kloubu poloosy přišroubované 4 šrouby hvězdice(č.hlavičky si ted z hlavy nevzpomenu),musí se vyrazit tisícihran hřídele poloosy z náboje a po té se dostaneš na šrouby,tod zhruba k ložisku.
podotýkám ještě pozor na rok výroby,jsou tam dva rozměry drážkování hřídelí,staré dobíhající ještě z 850 a nové(jemnější)tuším od roku 98.
to ložisko samotné vydrží děsně moc a pokud nehučí,není důvod ho měnit
to kolo skoro na sto procent se hřeje lehce přidřeným pístkem v těle brzdiče,mě pomohlo(dělal sem to teda v zimě a je to jenom provizorium na chvíli),sundat kolo a šroubovakem několikrát přes destišky rozevřít(pomocí brzd.pedálu) a zasunout právě pomocí šroubováku pístek-prostě ho rozhejbat a po té injekční sříkačkou pod manžetu stříknout trochu siliconového olejíčku.
na chvíli to funguje ale je potřeba to do roka celé rozebrat vyčistit promazat a složit do hromady,v další sezoně by se ti to opakovalo.