Ahojte, chlapi, mrzi ma tento problem akosi to tu zacina byt okolo nasich aut zakliate ked tak citam, kazdu chvilu sa udeje nieco nemile namiesto toho aby sme sa tesili z nasich milacikov.Ale ako spomina guru zaciname tomu akosi vsetci prepadavat a stavame sa otrokmi nasich aut. Treba to brat s rezervou, lebo zachvilu tu vsetci zacneme chodit a trpnut komu sa zase co stalo. Chapem ze ked sa stane problem treba ho vyriesit normalne ale nesaviat sa k autu ako k vlastnemu decku!!! Je to len "sprosty stroj" aj ked ho mame radi a hotovo. Samozrejme aj mna sere ked sa cosi stane a riesil som na aute tiez nejake veci i ked zatial to boli len drobnosti, uznavam ze ak niekto do neho vraza velke prachy tak je to uz na zamyslenie, preto treba vzdy zhodnotit situaciu kedy je to naozaj nutne.Ja som skor strojar ako elektrikar, ale ohladom vymeny alternatora z 120 A na 150 A by som nevidel az taky problem a software by som tiez osobne nemenil. Software treba menit na pocitaci a ked zamrza alebo nieco nejde potom preinstalovavajme Visty
Auto je stroj, ktory bud ide alebo nejde tak naco ho rozjebavat zmenou povodneho software? Moznoze to niekedy treba ale..
Podla mna tento okruh regulacie prudu nezavisi od zmeny software, myslim si ze je tam nejaky regulacny clen v elektronike, ktory pusti pre nabijanie baterie a vsetkych ostatnych zariadeni len taky prud aky potrebuju bez ohladu nato aky je vystup z alternatora. Moznoze sa mylim a nedavam ruku zato do ohna. Ak budem v buducnosti menit alternator tak tiez dam 150 A.
Lumpy:Ak je u Teba vsetko v poriadku a nevypisuje ziadnu hlasku tak kludne spavaj a bud rad ze mas 150A alternator. Alebo si skus zohnat normalneho elektrikara co sa trochu vyzna v autach a nie servis, pochybujem ze tam maju takeho fachmana, ktory by sa do vsetkeho rozumel, takeho si nemozu dovolit zaplatit.Ono je ale najjednoduhsie vymenit software, uznavam ale co ak sa stane ze sa Ti tam nieco ine posere?,v dnesnych servisoch by to bolo uplne normalne..