Zdravim takze vzhledem ktomu ze jsem to zde avizoval ze nekdy uverejnim meho Soba + nejake to foto tak sem se rozhodl ze jeste dnes...
Historie toho ze jsem presedlal na znacku SAAB se datuje jiz nekdy od roku 1998 kdy jsem diky jenomu z nejlepsich kamaradu poznal jeho bratrance ktery ma ke znacce SAAB zatracene blizko
cca do roku 2003 se jednalo spise o poslouchani a vychvalovani techto vozu. pote jsem si udelal licenci typu B a k velkemu prekvapeni jsem si koupil Japonce
bohuzel doslo k velkemu zklamani s timto vozem a nekdy v roce 2004-2005 doslo k zakoupeni SAABa 9000 2,0i bile barvy. Auto bylo z roku 1986 a krome kozenych sedadel, vyhrivani sedacek a airbagu mel vesmes vse takze by se dalo rici za malo penez hodne muziky. Tato 9000i me vydrzela az do roku 2007 (podzim) kdy bohuzel doslo ke stretu s kamionem a nasledne determinaci meho Soba
mezitim sem jiz vlastnil me aktualni 9000 CS ktere bylo zakoupeno v DE diky velke pomoci vyse zminovaneho bratrance (mimochodem ktery se take stal velmi dobrym pritelem jak v ramci Sobiho nadseni tak i celkove v zivote) a za nadhernou cenu. Auto je z roku 1991 ma aktualne 350 000 km a stale slape jak hodinky, nezere olej (ale benzinu hafo
). Ja snim mam najezdino 33 000 km k naproste spokojenosti ano byly samozrejme vydaje ale z velke casti byly takove ktere nemusely byt (sedacky verze AERO, imitace dreva palubovky, loketni operka, jina ALU, kompletni nove lakovane dvere ridice a spolujezdce zanim, jine autoradio, cire blinkry) co se tyce nutnych investic vesmes se jednalo o provozni investice brzdy, vyfuk, olej atd. jinak necekane investice byly praskle predni sklo a hadice sani vzduchu k turbu nebo jak to bylo). SAABik ma 143 Kw a lita uzasne ale pak je i uzasna spotreba. Pokud snim zkousim ECOrallly dokaze i za 8-9l/100. Zatim jsem s autem velice spokojen ikdyz ma sve mouchy. do budoucna premyslim o modelu 9-5. Tak nejak na uvod je to asi vse pripadne dotazy od Volvo priznivcu rad zodpovim kdyz budu znat odpoved
Zde je mala galerie :
http://nomak88.rajce.net/SAAB